fredag 31 augusti 2012

ViPR på SATS

Lovade att återkomma med en rapport om den nya träningsformen ViPR om jag testade igår på SATS. Det var helt galet!! Under en timme hann vi träna kondition, styrka, tävla i lag och två och två. Instruktören var en energiknippe och jag har aldrig svettats så mycket under en klass förr. Har du bara tid för ett träningspass en vecka så ska du välja detta - workout för hela kroppen!

Jag har inte kort på SATS utan på ett annat gym i stan där jag trivs bra. Får se vad jag gör när mitt kort går ut i februari. Tills dess ligger jag lågt och kanske unnar mig en klass där då och då (men det kostar skjortan!). Träning är bra investerade pengar.

Direkt efter passet fyller jag på med proteinpulver jordgubb blandat med vatten och blandsaft. De snabba kolhydraterna i saften gör att kroppen tar upp proteinet snabbare och därmed börjar återhämtningen. Sen hämtade jag om mina bästisar K och B upp sushi och begav oss hem till mig för en riktig tjejkväll. Alltid så mysigt när vi ses alla tre, vilket händer alldeles för sällan. Saknade fina P lite och slog en signal men kom till mobilsvar så släppte det. Kan mer om mer se klart nu att det ska vara roligt att data och att vi inte måste skynda. Sitt lugnt i båten och ro med lust.

Fyllde på med sushi efter träningen!

Galen träning med ViPR! Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar